15 Feb 2010

God morgen godtfolk!

Og vel overstått!

Det sydet av kjærlighet i lufta denne helga. Morskjærlighet, kjærestekjærlighet, og bollekjærlighet. (Nei, jeg er ikke dansk...) I tillegg var det en kjærlighet for et nytt år. Kineserne feiret nemlig kinesisk nyttår denne søndagen den 14. februar, og ønsket tigeren velkommen!

Jeg ønsket også tigeren velkommen denne helga...


Det var nemlig NM i kyssing på lørdag på Oslo S. Og jeg som nyhetshungrig journalist var selvsagt på pletten. Studentavisa fornekter seg ikke, så fotografen og påtroppende journalist for dagen klinte like godt til...! Det er utrolig hva slik "kjærlighetsstemning" kan få deg til å gjøre! 

Jeg må innrømme at jeg ikke har for vane av å kysse med kollegaene mine. Eller andre som jeg tilfeldigvis tilbringer en lørdags fomiddag med. Men når muligheten bød seg, så kunne jeg rett og slett ikke la være! Den var en sånn "grip dagen" følelse, utadæsjælopplevelse og crazy ting å gjøre på en gang. Og morsomt var det!! :-D (Selv om jeg kanskje ser litt stiv ut?hehe...?) 

Egentlig så burde jeg jo bare holdt helt kjeft om dette her, og i hvert fall ikke publisert et bilde av meg selv på nettet kyssende med en annen person som jeg ikke har den type forhold til! Men.... ja, så kunne jeg bare rett og slett ikke la være. 

4 comments:

HO mor said...

Hei du Linn i den lille verdenen....Ser det har blitt mye kjærlighet denne helga....mor,kjæreste og bolle-kjærlighet????? Mors-kjærlighenen er grei,men de to andre...&%¤/%&¤#"¤#*
Hilsen HO mor

Linn said...

Vel, det var sikkert mye kjærestekjærlighet og bollekjærlighet for mange andre. Da med referanse til valentine og fastelavens på søndag, og ja selvsagt i tilegg til morsdag og kinesisk nyttar. (phu..!) Men her snakker jeg generelt, det lå liksom i lufta alt sammen på en gang. Jeg hadde besøk av nettopp "Ho Mor" i helga skjønner dere, og hun har vært så elskverdig å kommentere her på bloggen. Hun er nemlig ikke sjokkert i det hele tatt over din kyssende datter! Men det er helt riktig, det ble mest mammakjærlighet på meg, ja. Og det var koselig :-)

Unknown said...

Hei Linn!

Var det noe tunge der, eller?

Jeg er glad for å se at mine journalister i Oslostudenten morer seg på jobb:-D

Mvh
Sveinung

HAN far said...

Du store alpakka! Min datter i gapet på en slyngel av en mann. Jeg tror jeg dåner.......