10 Sept 2008

Høsten smyger seg inn.. brr...

Ja så var høstværet kommet. Det regner utenfor mitt vindu nå, og jeg har en hals som er ruglen, en nese rød og panne varm -den obligatoriske høstinfluensaen. Det er slik man vet at det har blitt høst.

Denne høsten har jeg:
  • Begynt på bachelor i journalistikk ved HiO (Høgskolen i Oslo)
  • Fått jobb som assistent i Shape-Up. Jeg samler småstoff til "Sunne Vibber" og div andre ting.
  • Fått i oppdrag å dekke den Europeiske ungdomsuka i Brussel for EU-organisasjonen Aktiv Undgdom, underlagt Barne- og ungdomskomieteen i Norge. (Bufdir)

Men i dag har jeg også levert inn verdens dårligste artikkel som en av oppgavene på skolen... Det er rett og slett flaut. Det må også tas med. Så skikkelig dårlig at jeg ikke kunne klare å finne en nyhetsartikkel fra HiO som var verd å lese en gang. Skyld: Høysnue. (hva? "Dumme følelse av at dette bare er en dårlig unnskyldning, gå bort!")

Ja og så har jeg også begynt å skrive for Oslostudenten; studentavisa på HiO. Det er gøy for jeg får gå på mange gratisforestillinger under Ibsenfestivalen og sånn. :-) Og det liker jeg såklart!

Denne høsten må bare bli bra! :-* (og litt skummel... brr...;en ekte høst med andre ord.)
-10. sept. 2008 

No comments: