24 Sept 2019

Å vende hjem

Å vende hjem

Ekke bare bare
Alle husker deg der
Men husker ikke på deg
For du har jo ikke vært
der.
Og når drar du
igjen?



Du vandrer der da
Ensom rundt. Gatelangs
Hvor lenge holder hu det
ut?
hvisker trærne
Vi får se

En ting er å dra på jobb
Men fritida?
Den frie tida.
Å. Den
Uutholdelig



Jeg tenkte jeg skulle være 
noe 
Isteden tenker jeg nå
å være
ærlig 




So I woke up today, lifted my head and saw this view - this everyday view - the only thing that is truly mine #myapartment and immediately thought it was the most beautiful piece of art I’ve seen in awhile. I don’t know why I think things are beautiful but sometimes I just do. Everyday #dryingofclothes Minimalistic #likemylifestyle Old fashioned wood walls #Norway . . . So I lay down again. Thinking this is mine but not for long. Other thoughts comes to my mind too - I don’t want it but I can’t help it. I’ve suffered from a hard defeat and it’s been a rough couple of months. But now I’m home. I’m safe for now. . . . Yesterday I called some real estate agents. I wanna sell this place. I know what ur thinking - but safe heaven isn’t the place for me... #arendal I’m only just realizing that. The safe harbor can also make you avoid facing the challenging storm ⛈ . . . The only thing I have left is not this - sadly enough - but rather it’s fighting my way back. I have been given the opportunity to fight to regain my strength and position from the lowest point that I have ever been at. That’s the real challenge. For now - here I am - not facing it. #cheristhismoment #regainingmystrength #inmysafeharbor #wannastayhereforever❤️ #thoughts
A post shared by 🇳🇴 línn huѕвч - tєхt & mє (@linnhu) on


For jeg er ikke stolt 
lenger 
Og skam 
eier meg
bare litt


Jeg løper
Fristund og "I don't care" 



Samtidig er hjemmevendelsen 
det beste
som har skjedd 
meg 
Det er himmelsk 
Opphøyet 




Så trærne kan bare 
hviske 
De kan bare titte og se 
For innerst inne håper de
at jeg blir
at jeg står i det








A post shared by 🇳🇴 línn huѕвч - tєхt & mє (@linnhu) on

No comments: