21 Dec 2009

JULA 09: Jeg gikk meg over sjø og land....




Det var jo vakkert, det var det, i Oslomarka på min siste dag i Oslo før jeg tok juleferie.

Og selv om jeg gikk alene, og ved å svært nøye prøve å følge skiltet "Ullevålseter", NØYSOMMELIGHET ER NOE TULL!, og dette gjorde at jeg kom helt på ville veier (jeg burde mye heller bare gått etter intuisjonen, disse skiltene førte meg jo, bokstavelig talt, ut på "mørke stier"!), så var det jo en flott opplevelse tross alt. Og dette stemningsbildet måtte jeg bare dele her, for det synes jeg var så fint. Og derfor, ble jo turen også litt fin, sånn sett tilbake i ettertid her jeg nå sitter god, varm og fornøyd inntulla i et pledd foran mammas peis, og har det svært så greit. Bortsett fra litt stølhet i legger og armer... :-P


Gleder meg til å la juleroen senke seg!
....skal bare gjøre unna den obligatoriske julekrangling med "ho mor", noe vi allerede har klart, så nå må jo detta bare bli så koselig som bara det atte! Deilig med juletradisjoner :-)

2 comments:

Simon said...

Du er tilbake!! :-) Så bra da!

Så fint bilde også. Det, og din levende beskrivelse, gjorde at jeg også fikk lyst til å gå en lang tur, for så å krølle meg sammen foran peisen etterpå.. Høres deilig ut!

Velkommen tilbake, og "keep it up"!

-Simon-

Linn said...

Jo takk, det er takket være deg det vet du, min trofaste leser :-)