12 Apr 2010

Dag 1 i Moskva



Fantastisk vaarstemning her i Moskva. Det er utrolig deilig aa vaere her! Og saa er det varmere enn jeg hadde trodd, noe som er positivt. Saa etter aa ha sett den fantastiske Vasilij katedralen sammen med norske Vegard i dag, tok han meg med paa et utrolig koselig spisested, med det klingende navnet Propaganda. Saa ut som ingenting fra utsiden, mens innvendig aapenbarte det seg et undergrundssted med smaa border og folk som spiste til groovey musikk. Men det var fotoforbud der inne av en eller annen grunn. Jeg turte ikke aa utfordre skjebnen med aa teste ut hva som skjedde hvis jeg dro frem kameraet...
Alt i alt en veldig fin start paa oppholdet her.

I morgen skal jeg virkelig faa testet ut metroen her...for da skal jeg paa andre siden av byen.. Herrejemini, vi faar se hvordan det gaar! (...)

2 comments:

Simon said...

Ey! Så artig å se. Jeg må si Moskva kler deg veldig godt! :-) Håper du fikk tak i en Pez da.. ;-)

Hvis ikke så får jeg heller sende en i posten. Hehe!

-Simon

HO mor said...

Utrolig godt å se.....for en litt urolig mor.... at du er vel framme. Kjempebra bilde da.....skarpt og fint....med den kule kirka i bakgrunnen.

Godt å høre at du også er sammen med noen av og til....så du slipper å stå helt alene på den Røde plass med selvutløser´n på kameraet.....he he

Gleder meg nå til hver dag for å følge deg vidre der borte.Tøff er du...som følger hjertet og drømmen din og reiser til dette litt utrygge men sikkert spennende landet.

Pass GODT på deg selv....du yndlingsdattera mi.:-)