13 Apr 2010

Moscow's Central Park

Joggere, rulleskøytende moskovitter, elvecruisere... og MEG! :-) Som prøver å finne Marina. PS: Jeg er blitt helt rå på metroen! Tar meg til andre siden av byen uten problem! :-)

Det er ogsaa helt sykt mange forelskede russere her for tida (jeg vet ikke om det alltid er saann jeg..?). De kysser og kliner og holder rundt hverandre over alt, paa metroen etc., men spesielt i parken der dette bildet ble tatt. Det saa jeg foerst etterpaa. Koselig det altsaa. :-) Bare visste ikke at russerne var slike love birds.

5 comments:

Lillebror said...

Hey...hey...Til deg i Moskva jaaa. Håper du har det fint der borte i Vodka-land jaaaa. Ikkje drikk for mye Vodka da. Ikkje bli full....ikkje det nei. Hæææææææ hæ hæ. Hey hey..

Hils han....han der...ja han presidenten...han Putin.

Hilsen Ludvig (Nils Gunnar Lie)

Linn said...

hehe :-)

Linn said...

Vea! Du kommer til aa hate meg naar jeg kommer hjem, for kommer til aa ha alt for mange flakse-historier aa fortelle!! Fikk meg gratis suvernirer idag, hehe.. Gratis! Tre babuska-dokker og en kortstokk... :-P Du hadde hatet meg, jeg vet det/ :-D

HO mor said...

Du vet.... :-). ;-) пн, кaк ηpaвᴎᴫo,зaᴍeчaют чтo oтcyтcтвyeт дaжe = man legger ofte spes.merke til det man mest av alt savner selv... ;-)

HO mor said...
This comment has been removed by the author.