14 Apr 2010

Dag 3: En fransk touch..

Ok, jeg elsker telefonen min som gjør at jeg kan blogge på sekundet! Derfor så høy aktivitet her for tiden :-) Her ved Moskvas svar på franskmennenes Triumphbue :-) Skulle nesten tro at jeg var på jorda rundt billett, New York i går, Paris i dag... Lurer på hva det neste "landet" blir? Eller kanskje det er jeg som er ekstra "vestlig" i blikket? For alt jeg vet, kan jo russerne vært først ute med det... PS: Nå har jeg også tatt en video av meg selv! Det spilles russisk musikk over høytaleranlegget til den store gullmedaljen... (eller hva man sier), og det måtte jeg bare få med! Kanskje jeg kan prøve å laste den opp senere. Oi nå ser jeg en statue av Stalin her også. So long...! :-D PS2 jeg jobber litt også altså, men lar vær å nevne det her, jeg :-)

1 comment:

Linn said...

Ok, maa bare faa poengtert at statuen jo selvsagt ikke var av Stalin... men av Lenin. Tror ikke det finnes en eneste staue av Stalin lenger i Russland. Doh!