28 Apr 2010

Russlandmimring og Aserbajdsjan-lykke :-)

Aa... selv om beinet mitt er litt skadet naa, og jeg egentlig fryser ganske mye her i drittvaeret i Baku, saa har jeg et smil om munnen. For disse to jentene, fra USA og Australia som jeg har blitt kjent med her... vi har bare opplevd saa utrolig mye flott sammen! Her er litt fra det som har vaert.

Venter paa aa dra videre til Baku..

Gazprom

Meg etter aa ha tatt sitron i haaret. Vil ha lyst haar ;-) Bildet er tatt paa hostellet der jeg har bodd i Baku.


Kelly og Jackie fra USA og Australia! I Love you guys! Kelly bor i Moskva da, saa hun er kommunikasjonsmiddelet her nede ;-) De traff jeg paa Caspian Hostell i Baku, men naa har de dratt videre. Buhu... :-( Savner dere allerede!


Olje pipler bokstavelig talt opp av bakken her!

Mud vulcanoes!

Kelly on the local masrutka!

Fire temples



The doors are a little bit too smaal for Jackie here...







Fire mountains. Azerbaijan means "The Land of Fire"









Just messing around... :-)




Xinaliq













Crazy man for wanting me to run down those hils! It had to end with...

...this

But now worries, I'm fine. :-) It was just a bit painful.

Dinner the local way was nice

2 comments:

Martin Jacob Kristoffersen said...

Du ser så liten ut i forhold til fjellet :-p Bra du ikke endte opp som Ötzi -mannen.

Det er veldig fint der. Norge er ikke verdens navle.

Simon said...

Utrolig flotte bilder!! Skulle ønske jeg var der..

:-)