6 Jul 2011

Berlin og veien videre: (3)

Jobb og sånn... DEL 3 av 3


Jeg har foresten fått meg jobb ved Norsk-TyskHandelskammer/Deutsch-Norwegisch Handelskammer i Oslo. Der skal jeg jobbe med et bilag, som kommer som ekstrabilag i Dagens Næringsliv (DN.no) denne senhøsten. Jeg skal altså jobbe journalistisk med dette magasinet, og jobben er derfor prosjektbasert –og varer fra 1. september og ut oktober mnd. Blir kjempespennende, og jeg håper at jeg også får lært en del om norsk-tyske handelsforhold, og de politiske instansene rundt dette. Om det er mulighet for forlengelse er vel heller usikkert, men det kan jo hende at det åpner andre dører.. 

Jeg har ogs
å meldt meg opp i enkeltemner i økonomi ved UiO, som jeg akter å ta på deltid.

2 comments:

Catalina said...

Kjempespennende Linn, det blir kjempebra =)) Gratulerer!!

Linn said...

Takk!:) Her praktisk info om hva Norsk-Tysk Handelskammer driver med: http://www.oslo.diplo.de/Vertretung/oslo/no/05/Naeringsliv/Handelskammer__Seite.html