3 Aug 2011

Sommerkamp i Henrik Krämer Haus

.... Mesteren og Margarita blir for svulstig nå. (Når skal jeg egentlig få lest den ferdig?)

Kamp dag nummer... (teller dagene, har gått ut av tellinga for lengst) ... fem.
Kamp dag nummer 5. Med meg som kamp-leder. Jeg er faktisk for første gang i mitt liv totalt tom for ord. Virkelig.


Samtidig tror jeg heller aldri at jeg har vært fyllt med så mange følelser på en og samme gang som nå. Min første erfaring med å være leder: jævlig. Rett og slett jævlig. Men det verste er at jeg faktisk gjør det jævelig bra -til tross for denne jæveliskapen også. 

Har akkurat sett på noen av bildene. Her ser det ut til at vi har det ganske så koselig, og vi har jo det til tider også. Spesielt i kveld, hvor vi har måttet ty til flaska. Vi bør altså drikke mer...for det var nemlig en skikkelig vinner! Her kan det nå altså bare gå en vei: opp, ned, frem og tilbake! 

Dagens vinnersitat: "It would have been nice if we had a professional gardener who could assist us in how to take the leaves and gras away. I am a bit conserned that I am not doing it the right way." Kvinnelig kampdeltager, 44 år.

1 comment:

Hoa said...

Jeg LOL´et av sitatet. Og det faktum at du kaller det for sommerkamp og ikke camp sier mye om hvordan du opplever dette.

Men nå er du ferdig. Hurra!! :D