4 Aug 2011

Sommerkamp i Henrik Krämer Haus, del 2


Det har løst seg! Og jeg legger meg med et veldig glad hjerte nå. :)


Og det er helt utrolig egentlig hva som har vært årsaken til alle disse tingene, men jeg er så glad nå for at det har løst seg at jeg ikke ser på det på en negativ måte, og vil derfor ikke skrive om det, for å skrive det blir så negativt. Og jeg har kommet veldig bra ut av denne situasjonen. Tok ordet og sa noe under middagen i kveld til hele gruppen, og kanskje, hvis jeg hadde sett meg selv, så ville jeg vært litt imponert?

Etter en fin diskusjon med viktige poeng fra gruppen, så har vi nå kommet frem til at vi skal ha det gøy og respektere hverandre. Jeg er fornøyd med meg selv og hvordan jeg har taklet denne situasjonen når alt kom til alt.
Nå har jeg også på følelsen at det bare kan gå en vei: oppover. :) 

No comments: